ماجرای هالک ایرانی💪 ( سجاد غریبی❤️ ) و مارتین فورد😎

مبارزه هالک ایران ( سجاد غریبی ) در برابر مارتین فورد

سجاد غریبی ملقب به هالک ایران یا هرکول ایرانی ورزشکار 30 ساله ایرانی (متولد 1370) است. سجاد غریبی وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که در دورانی تمرینات کشتی انجام داده و کشتی نیز گرفته است.

هالک ایران متولد اهواز و بزرگ شده و ساکن بوشهر است و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد.

هالک ایران

سجاد غریبی با توجه به آمادگی خود تصمیم گرفت تا به حریف انگلیسی خود، مارتین فورد که به ترسناک‌ترین مرد جهان معروف است، هشدار داد که مبارزه را روی برانکارد ترک خواهد کرد و شکست خواهد خورد.

مشخصات سجاد غریبی (هالک ایران) و مشخصات مارتین فورد

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

مارتین فورد در 1982/05/26 به تاریخ شمسی ۱۳۶۱/۰۳/۰۵ در انگلستان به دنیا آمده است و فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی می باشد که نزیک 40 سال دارد

او اهل میدلندز غربی که لقب ترسناک ترین مرد جهان را به خود اختصاص داده است که 150 کیلوگلرم وزن و بیش از 2 متر و به صورت دقیق 203 سالنتیمتر قد دارد.

ورزش را از 11 سالگی با «کریکت» شروع کرد تا اینکه در 19 سالگی بخاطر مصدومیت آنرا کنار گذاشت و به اجبار وارد مدلینگ و بازیگری شد

مارتین فورد

از سال 2021 در کنار مربیگری بوکس با پیشنهاد ورود به مسابقات MMA روبرو شد و تصمیم گرفت شانس خود را در این ورزش امتحان کند

به همین دلیل مارتین با 39 سال سن مثل سجاد غریبی با 30 سال سن ، اولین تجربه اش را قرار است در یک مسابقه MMA کسب کند

این درحالی است که هالک ایرانی 20 کیلوگرم سنگین تر و کمی کوتاه تر از رقیب خود است.

درگیری هالک ایرانی با مارتین فورد

علاوه بر این برای هم رجزخوانی و تصاویری در فضای های مجازی ارسال کرده و یکدیگر را قبل از مبارزه به روش های مختلف تهدید می کنند تا بخواهند اعصاب یکدیگر و افکار عمومی را تحریک کنند.

اما در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید این مارتین فورد است که قدرت نمایی می کند ولی هالک ایران با یک لبخند از این حرکت او میگذرد و به خاطر همین حرکت مارتین فورد نیز تلاش خود را بیش از پیش انجام می دهد تا بتواند حریف خود را که از وی را شکشت دهد:

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی

زمان مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد

تاریخ مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد سیزدهم فروردین ماه سال 1401 (شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۳) مصادف با تاریخ میلادی دوم آوریل سال 2022/04/02 در سالن O۲ می باشد.

مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد کی است؟

قوانین مبارزه ایی که قرار است بین سجاد غریبی و مارتین فورد صورت گیرد به این صورت است که نبرد آن ها در چهار راند دو دقیقه ای برگزار شده و انجمن حرفه ای بوکس نیز این مسابقه را تایید کرده است.

این نبرد در رینگی به مساحت ۲۴ فوت برگزار شده و داوران از داوران در کنار رینگ به دو مبارز امتیاز خواهند داد. در صورتی که در جریان مسابقه یکی از حریفان نتواند دیگری را ناک اوت کرده یا داور وسط مسابقه را متوقف نکند، در پایان راند چهارم داوران برنده را اعلام خواهند کرد.

سجاد غریبی ۳۰ ساله در مورد رویارویی خود با مارتین فورد می گوید: چیزی برای از دست دادن ندارم. وقتی کسی چیزی برای از دست دادن ندارد خیلی خطرناک می شود.

رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد

نبود اقدامات امنیتی کافی باعث شد افرادی که در حال فیلمبرداری از این تقابل بودند وارد مهلکه شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

سخن پایانی

نکته مهم : هدف ما از این پست تمسخر یا تحقیر شخص خاصی نیست لذا سایت فیتنس ساز به عنوان فعالیت در زمینه بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشورمان را تحسین میکند که این جرات را دارد تا بخواهد در مقابل ترسناکترین مرد جهان مبارزه کرده و خود را بیازماید.

اما لازم میدانیم این نکته را نیز ذکر کنیم که در چنین مبارزه هایی قد و وزن تعیین کننده برنده مسابقه نمی باشد و قدرتمندترین و اثرگذارترین چیز قدرت ذهن و اراده و تجربه است.

پس پیشنهاد ما این است که تا روز مسابقه صبر کنیم زیرا می بایست جوجه را آخر پاییز بشماریم و نمی توان پیش از مبارزه قضاوت کرد.

کامیار نظمی
کامیار نظمی
مدیر سایت فیتنس ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =