فیلم فیگور و مسابقه هادی چوپان مستر المپیا 2022

قهرمانی هادی چوپان مستر المپیا

سایت فیتنس ساز سعی بر این داشته تا با قرار دادن عکس و تصاویر و فیلم از بهترین لحظات مربوط به قهرمانی هادی چوپان مستر المپیا شما را از این قهرمانی مطلع کند.

در صورتی که تمایل داشته باشید از زندگینامه هادی چوپان مطلع شوید و از زحمات و سبک زندگی وی آگاه باشید می توانید در مقاله زندگینامه هادی چوپان نیز این مود را مطالعه فرمایید

قهرمانی گرگ پارسی مستر المپیا 2022

در مصاحبه ایی که با قهرمان مستر المپیا هادی چوپان انجام می شود او میگوید با این قهرمانی احساس می کند صاحب یک فرزند جدیدی شده و بسیار از قهرمانی خود خوشحال است و پس از 23 سال تلاش مستمر بلاخره به قهرمانی و رتبه ایی که انتظارش را میکشید رسید.

هادی چوپان از مسابقات سال گذشته خود یا مسابقات مستر المپیا 2022 یک روز هم به خود استراحت نداده است و هر روز در حال تمرین بوده است.

حال دیگر اسم ایران نیز در لیست قهرمانی های مستر المپیا قرار دارد و با قهرمانی هادی و گرگ پارسی نام ایران نیز در فهرست قهرمانان مستر المپیا میدرخشد.

فیلم قهرمانی هادی چوپان مستر المپیا 2022

همانطور که می دانید مسابقات مستر المپیا در حال حاضر جزو مهمترین و معتبرترین مسابقات در رشته بدنسازی است که هر ساله توسط گروهی از حرفه ای ترین ورزشکاران این رشته برگزار می شود. لی هانی و رونی کلمن با هشت مسابقه بیشترین تعداد را در این رقابت دارند.

قهرمانی هادی چوپان جایزه 400 هزار دلاری

اینستاگرام هادی چوپان

در صورتی که از طرافداران گرگ پارسی هستید و تمایل دارید زندگی و عملکرد هادی را دنبال کنید و از اتفاقات زندگی او خبردار شوید می توانید با کلیک روی لینک هادی چوبان به صفحه اینستاگرام هادی چوپان دسترسی داشته باشید

تصاویر و عکس مربوط به مسابقه مستر المپیا

اولین بدنساز ایرانی که وارد مستر المپیا شد

اولین فرد ایرانی که وارد مسابقات مستر المپیا شد زنده یاد بیت‌ الله عباسپور در سال 2012 بود که ده سال بعد یعنی در سال 2022 هادی چوپان توانست به عنوان اولین قهرمان و کسب مدال طلا را به همراه جایزه 400 هزار دلاری به خود اختصاص دهد.

کامیار نظمی
کامیار نظمی
مدیر سایت فیتنس ساز

3 دیدگاه دربارهٔ «فیلم فیگور و مسابقه هادی چوپان مستر المپیا 2022»

  1. به نام خدای رنگین کمان.بردهادی چوپان برای ماایرانیهااللخصوص مربیان وبدنسازهای پرتلاشمون که واقعاباکمترین امکانات وبابیشترین موانع بقولی هفت خان رستم روبایدگذروندکه مطمعناهادی نماینده شایشته ای برای قشربدنسازهای کشورمون و یکی ازهمین خانواده هم هست که زندگینامشومرورکنیدوسختیهایی که وی دراین ۲۰واندی سال پشت سرگذاشته میتوانیددریابیدکه یک بدنسازچه مشکلاتوموانعی پشت سربایدبزاره تابه اینجایکه هادی کینگ گرگ پارسی خودمون بهش برسه رورسیدمن به شخصه بعنوان یک ایرانی ویک عضوکوچک پرورش اندام افتخارمیکنم که کشورماهم توانست بانمایندگی شایسته خودش آقای چوپان توانست نام خودش روتوتاریخ مسترالپیابعنوان قهرمان وآقای المپیاثبت کنه ناگفته نماندایشون سومی المپیاروهم داشتن.دراینجامیخام یادی هم ازجاویدنام بیت الله عباسپورهم یادی کرده باشیم وایشون برای ایرانیهایک الگوشدن باورودشون بعنوان اولین ایرانی به مسترالمپیابنظرم تونستن این توانایی روبه تمام ماایرانیهایادآوربشن وبنظربنده این شهامت رومامدیون جاویدنام بیت الله عباسپورهستیم.به امیدپیروزی وسربلندی همه ایرانیهاتوتمام میادین ورزشی خصوصادرپرورش اندام.باتشکرامیرجهاندیده ازلاهیجان

  2. اسماعیل مومنی

    من به نوبه خودم به هادی چوپان همشهری خودم تبریک عرض میکنم به پشتوانه تلاش و پشتکار قوی توانست باری دیگر پرچم کشورمون رو بالا ببرد
    موفقیتت مبارک گرگ جوان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =