بیوگرافی بیگ رامی 😍💪 (big ramy) + تمرین و مسابقه مستر المپیا 2020 و 2021

بیوگرافی بیگ رامی - فیتنس ساز

می توان گفت بیگ رامی یکی از حجیم ترین بدنسازانی است که تاکنون زمین به خود دیده است و در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی بیگ رامی در این مقاله از فیتنس ساز همراه ما باشید :

تمرین و مسابقه مستر المپیا 2020

مشخصات ورزشکار :

بیگ رامی - قهرمان مستر المپیا

نام کامل : ممدوح السبیای
نام مستعار : بیگ رمی
وزن : ۱۳۳.۸ کیلوگرم- ۱۴۰.۶ کیلوگرم
قد : ۱۷۵ سانتیمتر
سن : ۳۳
تاریخ تولد : ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۴
ملیت : مصر
حرفه : بدن ساز حرفه‌ای (IFBB) و ورزشکار تحت اسپانسر
زمان شروع بدن سازی : ۲۰۱۰

تولد و قبل از بدنسازی

ممدوح السبیای معروف به بیگ رامی یا بیگ رمی ، بدنساز حرفه ای و معروف مصری است که در  تاریخ 16 سپتامبر سال 1984 در بلطیم که یکی از مناطق مسکونی و محروم آن زمان شهر اسکندریه واقع در استان کفرالشیخ مصر است به دنیا آمد.

 او برای امرار معاش و کسب درآمد راهی کشور کویت شد و در آنجا به شعل ماهیگیری مشغول شد.

بیگ رامی در کویت ماندگار شد و در همانجا ازدواج کرد و هم اکنون دارای سه فرزند دختر می باشد و جالب است بدانید که فرزند دوم او شب قبل از مسابقات بدنسازی حرفه ای نیویورک بدنیا آمد.

بیگ رامی - قهرمان مستر المپیا

در ادامه زندگینامه بیگ رامی با ما همراه باشید و از نحوه آشنایی و شروع بدنسازی او بدانید.

تصاویر و عکس های بیگ رامی از 5 سالگی تا 36 سالگی

آشنایی و شروع بدنسازی بیگ رامی

بیگ رامی در ادامه با توجه به بدن حجیم و زیبایی که داشت در سال 2003 وارد دنیای بدنسازی شد و این ورزش را ابتدا با هدف تفریحی و سلامتی شروع کرد و بدنساز مورد علاقه او ابتدا دوریان ییتس و در ادامه ویکتور مارتینز بود.

او در ادامه و در سال 2010 در یکی از بزرگترین باشگاه های بدنسازی دنیا یعنی باشگاه اکسیژن کویت مشغول به کار شد و در این زمان تحت مربیگری دنیس جیمز معروف بدنسازی را دنبال کرد.

باشگاه اکسیژن کویت در جهان مشهور به باشگاه هیولا سازی است و با توجه به نوع تمرینات و تغذیه ای که بدنساز های این باشگاه دارند سبب شده است که بدن های خیلی حجیمی از آن حاصل شود.

از جمله بدنساز های معروف و حجیمی که تحت اسپانسرینگ باشگاه اکسیژن هستند میتوان به برندون کوری، رولی وینکلار ، ناتان دی آشا ، جرمی بوندیا و خیلی موارد دیگر اشاره نمود.

Big-Ramy-fitnesssaz.ir

پیشرفت بیگ رامی و ورود به دنیای حرفه ای ها

بیگ رامی با توجه به ژنتیک و پتانسیل خوب بدنی خود خیلی زود توانست به جایگاه خوبی در بین بدنسازان برسد.

او توانست در سال 2011 به وزن 200 پوندی یعنی معادل 90 کیلوگرم دست یابد و در سال 2012 در حالی که وزنی 286 پوندی معادل 129 کیلوگرم داشت توانست در استیج مسابقات مستر المپیای آماتوری کویت توانست به مقام قهرمانی و اوورالی دست یابد و در آن مسابقات توانست کارت حرفه ای خود و جواز حضور در مسابقات حرفه ای را کسب کند.

مربی بیگ رامی یعنی دنیس جیمز از او خواست تا قبل از مسابقات مسترالمپیا و با بدنی خوب و قهرمانی های خود، اسم خود را در میان بدنسازان حرفه ای خود را مطرح کند و با رژیم بدون کربوهیدراتی که برای او تنظیم کرد توانست در اولین حضور خود در مسابقات حرفه ای نیویورک به مقام قهرمانی رسید و توانست جواز حضور در مستر المپیا 2013 را کسب کند.

بیگ رامی توانست در  اولین حضور خود در مستر المپیا سال 2013 در جایگاه هشتمی قرار بگیرد و به عبارتی در جمع 8 غول زیبای دنیا قرار بگیرد.

درخشش او در مسترالمپیا تا سال 2017 رو به پیشرفت بود بگونه ای که در سال های 2014 تا 2017 به ترتیب توانست حائز مقام های هفتم، پنجم ، چهارم و دوم شود و سال 2017 او نزدیک ترین رقابت خود را با فیل هیث باخت و از کسب ساندو باز ماند اما در سال 2018 و در کمال تعجب در جایگاه ششمی قرار گرفت .

آسیب دیدگی بیگ رامی

او در سال 2019 نیز چند هفته مانده به مسابقات دچار آسیب دیدگی از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد اما چند روز مانده به شروع مسابقات مستر المپیا 2019 آمادگی خود را جهت حضور بر استیج مستر المپیا اعلام کرد اما دعوتی از او جهت شرکت در این مسابقات بعمل نیامد.

خیلی ها علت این که مستر المپیا در سال 2019 از بیگ رامی دعوت به حضور نکرد را این میدانند که دیگر ابرقدرتی مانند باشگاه اکسیژن پشت او نبود و طبق گفته برندون کوری، بیگ رامی پس از کسب رتبه ششم در مستر المپیا 2018 از اکسیژن کویت جدا شد تا تمرینات خود را زیر نظر نیل هیل که یکی از مربی های معروف بدنسازی از جمله مربی فلکس لوئیس و ویلیام بوناک ادامه دهد.

بیگ رامی - قهرمان مستر المپیا 2020

او به تازگی یعنی در سال 2020 و چند روز قبل از شروع مسابقات آرنولد کلاسیک اوهایو 2020 ، چد نیکولز که پیش بینی مسترالمپیا 2020 را از دید او بررسی کردیم را بعنوان مربی جدید خود معرفی کرد و در وصف چد نیکولز همین کافی که او مربی کینگ رونی کلمن افسانه ای بوده است.

بیگ رامی در آخرین مسابقه خود یعنی مسابقات مستر المپیا 2020 توانست به هر دو عنوان قهرمانی از دید داوران و قهرمان مردمی دست یابد و ناکامی کسب ساندو را به پایان برساند.

ویژگی های بدنی بیگ رامی

بیگ رامی دارای قد 178 سانتی متری است و وزن او با توجه به اینکه دسته اوپن شرکت می کند و از طرفی به حجیم ترین بدنساز تاریخ معروف است حدود 140 کیلوگرم یا به عبارتی 310 پوند است.

بیگ رامی - قهرمان مستر المپیا

عناوین و افتخارات بیگ رامی

افتخارات و قهرمانی های بیگ رامی را از سال 2012 به بعد برای شما عزیزان به شرح زیر معرفی می کنیم :

سال 2012 :

  • جام طلایی کویت : قهرمانی و مقام اول
  • مستر المپیا آماتوری کویت : قهرمانی و مقام اول

سال 2013 :

  • مسابقات حرفه ای نیویورک : قهرمانی و مقام اول
  • مسابقات مستر المپیا : مقام هشتم

سال 2014 :

  • مسابقات حرفه ای نیویورک : قهرمانی و مقام اول
  • مسابقات مستر المپیا : مقام هفتم

سال 2015 :

  • آرنولد کلاسیک برزیل : قهرمانی و مقام اول
  • آرنولد کلاسیک اروپا : مقام چهارم
  • مستر المپیا : مقام پنجم
  • مسابقات حرفه ای EVLS Prague : مقام دوم

سال 2016 :

  • مستر المپیا : مقام چهارم
  • آرنولد کلاسیک اروپا : مقام دوم
  • مسابقات حرفه ای کویت : قهرمانی و مقام اول
  • مسابقات حرفه ای EVLS Prague : مقام دوم

سال 2017 :

  • مستر المپیا : مقام دوم
  • آرنولد کلاسیک اروپا : قهرمانی و مقام اول

سال 2018 :
مستر المپیا : مقام ششم

سال 2020 :

  • آرنولد کلاسیک اوهایو : مقام سوم
  • مستر المپیا : مقام اول

سال 2021 :

  • مستر المپیا : مقام اول
کامیار نظمی
کامیار نظمی
مدیر سایت فیتنس ساز

2 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی بیگ رامی 😍💪 (big ramy) + تمرین و مسابقه مستر المپیا 2020 و 2021»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =